tisdag 17 april 2018

LILLKILLEN BÖRJAR BLI STOR

//INLÄGGET INNEHÅLLER REKLAM GENOM ANNONSLÄNKAR FÖR KRONANS APOTEK//

Nersjunken i soffan med datorn i knät, det är nästintill tyst i hela huset. De små sover, de stora är ute och jagar kaninen som är på rymmen igen! Mannen byter en ytterdörr för de nya kom förra veckan och det blev verkligen ett lyft😊
Alltså dom här två killarna❤ 

Oliver blev ju ett halvår i söndags och jag tycker han är en riktigt stor kille nu, 64cm lång och 6,1 kilo. Egentligen är han rätt liten och det var ju Tuva med men Oliver är snäppet längre än hon var vid samma ålder och han väger ca 150g mer än vad hon gjorde. Min goa glada fis som aldrig gnäller eller är ledsen så idag blev jag rätt förvånad när han var otröstlig efter lunch. Som tur va gick det över efter ett tag men jag gick ju direkt och kollade vad det var i maten jag gav honom eftersom han aldrig gör så annars men nepp, det var mjölkfritt. Han sover fortfarande oroligt om nätterna men har börjat göra det om dagarna med. Han är inte hungrig men ska ju somna ammandes. Knappt, för han bara suttar sen sover han. Nappen borde gå lika bra men tyvärr gör den inte det. Så det är tur att han alltid är så glad för det smittar ju av sig😊



Ni vet ju vid det här laget att jag är ett fan av kronansapotek.se och just nu har de bland annat 50% på Löwengrip Care & Color och tydligen har de fyllt på sortimentet så idag slog jag till på hårolja, hårinpackning, ansiktskräm med SPF 50 och ansiktsmask. Det är 50% på allt utom sol.
Perfekt att det kan levereras hem + att jag kan beställa hem varor på recept med. Nu ser jag fram emot mitt paket för hårinpackningen tog precis slut och den har jag kört med länge. Men ansiktsmasken och solkrämen har jag aldrig testat förut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥