söndag 1 april 2018

DAGS ATT BYTA GODIS MOT SMOOTHIE

Gu vad skönt att det är ytterligare en röd dag till men det blir ju lätt lite mycket av det goda. Iallafall för mig för min karaktär är inte den bästa när det kommer till godis, den är betydligt bättre när det kommer till kakor! Jag och Tuva gör kladdkaka till henne, mannen och vår hjälpreda med veden. Själv dricker jag 2 glas smoothie. Jag ska försöka hålla mig undan godisskålen resten av dagen hade jag tänkt. Jag får nog gå på sockeravvänjning efter helgen haha
Mmmm denna med körsbär och blåbär är riktigt god❤

Inatt sov Oliver som längst 45 minuter i taget och på morgonen var han mest ledsen. Han som typ aldrig är ledsen annars hade ingen rolig förmiddag. Jag fick bära honom hela tiden och emellanåt kom det gråtattacker. Men rätt som det var när han hade ätit så var han precis som vanligt igen. Skrattade och kunde sitta själv😀 Härligt när de är sig själva igen, allt blir så mycket lättare då.
Nu ska vi titta på Smurfarna och gosa lite i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥