tisdag 6 februari 2018

TRÄNING OCH TIPS

//INLÄGGET INNEHÅLLER REKLAM GENOM ANNONSLÄNKAR FÖR KICKS.SE//

Idag fick jag till träningspasset på morgonen vilket är skönt, jag tränar helst på mornarna så är det gjort sen. Jag fick passa på den lilla stunden som Oliver sov, hoppas det blir lite mildare så han kan sova ute så han kan sova färdigt.

Idag måste jag åka och handla för jag har beställt mjölkfri naturell kvarg som jag ska hämta, jag lovade köpa allihop för det går ju åt och dom kan bara beställa 6-p till affären.

Igår fick jag veta att de kör barngympan på torsdag med så nu hoppas jag det kommer dit fler barn så det fortsätter! Tuva älskar det. Alla barn älskar att röra på sig😉

Nu ska jag göra morotssmoothie men innan dess måste jag bara tipsa om att kicks.se har 20% på hårvård och styling, du kommer direkt till kampanjen här jag ska passa på att köpa den bästa
håroljan! Den funkar riktigt bra och det blir lätt att kamma ut håret + att den luktar underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥