måndag 5 februari 2018

NÅTT MITT DELMÅL OCH UNDERBART VÄDER

Käkar bananpannkaka med hallon och ska kolla på Bonusfamiljen.

Nu har jag kört pt-online 2v (fört kostdagbok 3v) och jag hade ett delmål till 25feb och det var att komma i mina jeans som jag hade innan graviditeten. Jag har redan nått det målet😊 Gissa om jag blev nöjd och taggad! Nu har jag bara 2 kilo kvar till ursprungsvikt så nu ska kroppen få lite muskler istället. Jag har tränat ikväll och har träning 4 dagar i veckan och det började förra veckan så detta går ju som en dans😉 Imorgon får jag feedback på både kost och träning så jag får se vad hon säger om kosten denna gången, den har fler dagar som jag är OK på iallafall! Å så ska jag ju få mina extrakalorier och dom ser jag fram emot. Då blir det chips till helgen😂
Men alltså.... Vilket himla underbart väder vi haft idag😀 Helt fantastiskt med sooool!! Vi stoppade ner Lillebror i vagnen och gav oss ut.
Tuva hittade en koja.
Vi var ute en timme sen kom svärmor lagom tills vi skulle in och äta lunch. Lite lek och kaffepaus innan vi gick ut lagom tills mannen kom hem och då blev det en tur till i pulkan med hundarna. Hoppas det blir lika fint imorn.

3 kommentarer:

  1. Absolut det är underbart väder som jag också gillar, vi har också snö men inte så mycket som ni. Men solen har lyst hela dan men kallt minus nio i morse.
    Så gillar jag vinter när snön ligger stilla och härligt och framförallt den gula fina saken på himlen. Hon är så söt Tuva!
    Kram/MH Österlen

    SvaraRadera
  2. Glömde ju gratta dig till att redan nått det du ville, visst gick du ner snabbt? perfekt och komma i dina byxor som varit ditt mål.
    Mysigt med dop kommer säkert bli minnesrikt. Lycka till.
    Kram/MH Österlen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-) Jag har gått ner 3 kilo på dessa veckor. Jag har 1,5kg kvar så det är ju ingenting

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥