tisdag 6 februari 2018

INNEDAG

Idag lös ju solen med sin frånvaro men igår var det ju riktigt fint😊

Idag har vi inte ens kommit ut, jag satte ut Oliver vid 12 och har plockat in honom nu 4 timmar senare men han sover vidare i hallen. Jag började röja upp på Tuvas rum som såg ut som ett bombnedslag och så tog jag tag i Olivers klädlåda med så nu har jag rensat ut kläder och lagt ner allt i 62, det är lite stort än men han kan strax ha det. Sen fortsatte jag och städade hela nedervåningen när jag ändå var i farten, tog en liten kaffepaus och fyllde på energi men nu har jag ro i själen igen. Mår inte bra inombords när det ser ut som ett smärre krig, jag har ju en 3-åring som mer än gärna drar ut alla sina leksaker till kök/tv-rum.

Prästen ringde nu så nästa vecka är det dags för dopsamtal. Det blev lite tight för jag hade bokat in en fika precis innan med jobbarkompisar och det ska bli himla trevligt!
Nu är det dags att fixa middag, idag blir det lax.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥