torsdag 11 januari 2018

VI ViLL GÅ På BABYSIM

En kaffe med skummad fluffig sojamjölk - jisses så gott och sen en halvliter grön smoothie på det😀

Jag håller på att kolla runt med babysim men det är inte det lättaste... Här finns ju inget och i Lönsboda är det typ alltid fullt, nu släpps det snart platser där men babysimet är ju inte förrens i april då, i Olofström fick jag mejl att de släppt sina platser igår men där är det en hel termin och sent på eftermiddagen så det va inte bästa tiden. Men snart har (förhoppningsvis) hela familjen aktiviteter😉

När jag har lämnat Tuva och Lillebror sover så ska jag damma här nere och när han ätit och ska sova igen så ska vi ut och gå. Jag hade behövt sova men det kan jag ju inte ändå..... Vi kör en annan strategi ikväll så han inte ligger och pratar med lampan lika länge in på natten igen😉 Att den kan vara så rolig.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥