torsdag 4 januari 2018

TITTA VEM SOM ÄR HEMMA!!

Nu har jag varit ute på min runda i mörkret, har jag gett mig in i något så går jag in för det. Idag fick jag ta det på kvällen för Tuva är ju sjuk och hon vill bara cykla om vi ska ut. Imorn tränar vi på golvet igen haha.
Gissa om jag blev glad när jag hörde ett jam utanför dörren vid lunchtid, ett jam som jag kände igen direkt♥
Det var inte bara jag som blev glad när han kom in! Jag som knappt trodde han skulle komma hem igen.... Men han är läkt i sitt öga och är precis som vanligt.

4 kommentarer:

  1. Åh va skönt att den fina lilla katten kom hem igen, den har bara tagit sig en liten semestertripp.Stackars Tuva som är sjuk, hoppas hon snart piggar på sig.
    Hua ute i mörkret men du hade väl nån vakthund med dig man vet ju aldrig, händer så mycket tråkigheter så var rädd om dig.
    Må så gott. Kram/MH Österlen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja han va på semester och frisknade till själv :-)
      Tuvas sjuka övergick snabbt för just nu är hon feberfri.
      Här ute på landet är det bara kyrkfolket som är ute och kör och grannarna med hundar som är ute. Jag hade varit rädd inne i byn.... Men jag har Maister med mig :-) Vem vet här har ju varit både vildsvin och varg....

      Radera
  2. Skönt för Tuva, jag skrockar själv ännu fy vilken äcklig flunsa, gått ner i vikt också på dessa snart fjorton dar, det ville jag ju inte.
    Det låter skönt för dig med känt folk och det är jättebra med hund. Man läser aldrig att någon blivit våldtagen eller misshandlad som haft en hund med sig, i alla fall inte av den större rasen. Jaså har ni sett Varg, inget vidare men dom är ju oerhört vackra, på avstånd. Trevlig helg till er. Kram/MH Österlen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Maister har visat ett par gånger att han vaktar mig så det känns tryggt. Ja grannen hade vargen vid sin altan......

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥