lördag 13 januari 2018

KALAS OCH TJI FICK JAG PÅ MITT GODIS

Idag har vi varit hos min mamma på födelsedagsfirande och vi spelade bla julklappsspelet. När det va dags för tårta fick jag en egen variant men det va ju bara det att i tårtan va det ju smör så jag kunde inte äta den ändå🤣 Men glassen och mango gick ned.
Jag tänkte ju att nu innan kostdagboken kör igång på pt-online på tisdag så ska jag ha riktigt fredags-och lördagsmys med godis och sånt för sen ska jag gå in för detta till 100% mina första 35 dagar jag har köpt. Tänkte ge det en chans innan jag förlänger det men det verkar krabbigt att föra matdagbok och väga och ha sig, men som sagt jag ger det en månad först. Läste på en del idag. Iallafall, det blev ju inte mycket till godismys..... Det är ju mjölk-grejer i hur mycket godis som helst så utan att ha kollat upp innehållet i påsen ordentligt så får det ju vara. Det blev en näve chips igår och en idag. Det betyder ju att vågen går sakta nedåt utan att jag anstränger mig. Jag har fyllt i massa saker om allt möjligt inför uppstarten och där fick jag rangordna vad som är viktigast för mig när jag går med och där var inte viktnedgång prio 1 för mig! Jag har 4 kilo kvar av graviditeten men de hade jag lätt kunnat leva med men min prio är att forma om kroppen. Jag kommer inte berätta vad jag vill ändra på men jag ska ladda upp bilder framifrån och i profil imorn på hemsidan och sen ska det göras varannan vecka så vi ska se resultat. Vi får väl se om jag vågar visa korten här med sen haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥