söndag 21 januari 2018

HÄRLIGA VINTERDAGAR

Idag fick vi ännu en härlig vinterdag😊 Mannen var ute och jagade och Thea sov hos grannen inatt så förmiddagen ägnade vi till att plocka iordning här innan vi gick ut. Vi var ute med grannarna och barnen åkte pulka och kastade snöbollar. Lillebror sov ute i vagnen i 4 timmar så jag hann både träna och städa innan han vaknade. Sen va det ju tur att mannen kom hem och påminde mig om att Max hade fotbollsträning ikväll, det hade jag glömt... Men jag passade på att handla när jag ändå körde in. Men jag kan inte ha längre framförhållning än till imorn för på tisdag får jag mitt kostschema så då ska jag ändå handla igen. Spännande! Det bästa är att jag vet att jag får i mig allt som jag ska. I början av veckan åt jag flera 100 kalorier för lite, i fredags och igår blev det 3-500 för många och idag ligger jag 600 back....
 Igår var vi ute och gick hela familjen och hundarna. Jättemysigt!!
 Barnen sprang omkring och hade jättekul.
Där borta bakom träden bor vi

2 kommentarer:

  1. Ett tips om du ätit för lite. Kokta ägg eller om du gillar ost ( det gör jag ) så ta en minibabybell och en apelsin som mellanmål eller som godis på kvällen. Mättar bra och är gott :) kokt ägg = 73 kcal, 1 babybellost= 68 kcal 1 banan= 106 kcal, 1 apelsin= 57 kcal <3 Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskar ost men allt krabba ju till det nu när jag inte får äta något med mjölk..... Allt blir så himla svårt nu med kostupplägget.....

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥