onsdag 17 januari 2018

FÖDELSEDAG OCH BESÖK

Idag fyller mannen år så han fick presenter både imorse och ikväll. Vi köpte sista presenten när jag hade hämtat Tuva efter förskolan. 
Min plan var att gå en lång runda i förmiddags men jag fick sms om jag ville ha besök. Oliver sov ju oturligt nog i 3.5 timme när han hade sin kompis här😉 De hann ses lite när han vaknade och jag tror kompisen tyckte att Oliver var mer intressant då han är ett par månader äldre.

Jag tog Maister med mig och gick 30min när det blivit mörkt. Skönt att komma ut när det snöade men det var halt!
Jag kämpar på med mina kalorier men det är inte lätt, idag blev det lite för mycket fett och proteiner och kolhydraterna är minus än... Jag får nog sitta och göra upp nån slags veckoplanering sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥