tisdag 9 januari 2018

BÄSTA VÄDRET

Idag när jag hade lämnat på förskolan så var tanke  att jag skulle sovit nån timme....men det går ju aldrig. Jag vilade iallafall. Vi somnade strax efter halv 12 inatt och sen var det matdags halv 1 och mellan 3 och 5 låg han glad i hågen och hade mycket att berätta så sömnen var det ju inte mycket med😉 Jag lever på hoppet och lägger mig tidigare ikväll. Jag vet ju att jag får sova så småningom så jag stressar inte så mycket över sömnen faktiskt.
Vädret är ju heeeelt fantastiskt vackert Idag! Det va -8 när jag körde och lämnade på morgonen men det var riktigt skönt att ut och gå nu.
 Blir ju både pigg och glad av frisk luft och sol😊
Sen kom ett par paket i lådan med bla en ny burk vitaminer som jag beställde i precis rätt tid denna gången. Sen kom kläderna jag beställde med. Är sååå nyfiken på dom! 

2 kommentarer:

  1. jag önskar dig ett helt magiskt 2018! detta blir ett grymt år! jag är helt säker på det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Önskar dig detsamma, jag tror med att detta året blir kanon!!

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥