lördag 23 december 2017

TOMTEN KOM!

Granen är på plats, tomten har varit här och gett Tuva ett paket, nu sover hon och vi gör köttbullar och fudge, dricker ett par centimeter vin och har Bingolottos uppesittarkväll igång. Vi fick ju sponsra brorsan med hans rally och köpa ett par lotter😊
Hon hjälpte till för fullt att lägga paketen under granen och fixa och så knackade det på dörren. Hon rusade och gömde sig vid bordet där vi satt haha. Men hon blev såååå lycklig över sitt paket hon fick.
 Tuva klädde granen och paketen ligger därunder. Såååå skönt att ha allt under kontroll. Jag va sådär lagom lugn i affären... Höll på att få hjärtklappning och panik av allt folk. Jag fick bara lägga fokus på att handla! Jag kollade inte på en människa när jag hade kommit en bit in i affären så när nån så Hej sa jag bara snabbt Hej utan att ge mig in i någon konversation haha. Jag ville ut!
Nu har jag julefrid i kroppen😊 Även om jag fick göra om fudgen för den smakade bränt haha. Tur vi har världens snällaste gosse som ligger och pratar med oss ibland och sen somnar han själv när han är trött. Mannen sa precis att jag har det alldeles för lätt när jag är hemma om dagarna😉

1 kommentar:

  1. I'm impressed, I have to admit. Seldom do I encounter a blog that's
    both equally educative and amusing, and without a doubt,
    you have hit the nail on the head. The issue is something that too few people are speaking intelligently about.
    I'm very happy that I came across this during my search for something regarding this.

    Website: http://herb24.space

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥