fredag 22 december 2017

SNART JULLOV FÖR SAMTLIGA

Dan före dan före dopparedan, helt otroligt - något jag sett fram emot så länge och snart är det över.... Men vi har nedräkning på timmarna innan mannen går på ledighet och det är ju faktiskt det bästa - att vi ska vara lediga allihop tillsammans❤ Ingen börjar jobba igen förrens nästa år😉 När mannen är ledig så får jag sova så länge lillebror sover på morgonen så då är jag alltid lite piggare. Från helgen som gick så ska ju Lillebror inte sova i babynästet längre... Nu ska han sova nära, helst på mig om han själv får bestämma. Det är ju inte lönt att ta fighten med en sån liten för jag "vinner" ju inte den ändå. Fördelen är att han sover något bättre istället.
Såg denna på Instagram haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥