onsdag 13 december 2017

LUCIA

Glad Lucia eller vad säger man? Vi har varit och tittat på Tuvas första luciatåg och de stora barnen hann med se det innan skolan började. Så söta de är alltså❤
Igår hade Tuva sin första tandläkartid och det hade hon sett fram emot. Hon skulle dit och dra ut alla tänder berättade hon glatt haha. Riktigt så blev det inte för allt såg ju bra ut, som tur var. Jag tycker mest vi pratade kost.
Vi hann hem och vända innan jag lämnade henne på förskolan. Sen hann jag hem och vända igen för mat och blöjbyte innan jag körde till Växjö. Bilen skulle in på en kallelse först innan jag hade tid på sjukhuset. Njurarnas funktion, eller alla värdena, blir så himla bra när man är gravid för att sedan återgå till det vanliga. Jag hade sämre funktion än jag trott så jag trodde ju det hade ändrat sig drastiskt men det visade sig att jag haft ungefär samma hela tiden. Det har ändrat sig 5-10% på 7år så det är ju lugnt.
Sen hann jag precis hem för att hämta Max och skjutsa han till träningen. Så det var ingen lugn stund men det tar vi igen idag. Jag väntar på att Lillebror ska vakna så jag kan ge han mat så sover vi tillsammans sen😊

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥