tisdag 5 december 2017

JULKLAPPSPANIK

När jag lämnat Tuva så hade jag ett möte inbokat och jag insåg att jag valt fel yrke, snubben har fet timpeng!! Sen kan jag bocka av mannens julklapp✔ för nu är den beställd! Usch det va bara att knappa in kortnumret blunda och trycka på betala haha. Jag börjar känna lite panik över julklapparna för jag hade velat vara klar helst igår men det är jag inte. Vi vet vad vi ska ge Thea och någorlunda till Max så jag ska bara ta mig iväg och köpa det med. Strax ska jag bege mig och hämta hem Tuva igen så då ska jag in och hämta ett paket som kommit till Max iallafall😊

Igår var jag och Tuva och tittade på Theas gymnastikuppvisning och jag är riktigt stolt över henne! Hon gjorde sin volt, hjulade och hade sig. Hoppas hon vill fortsätta till våren.
 Nu ska vi mysa lite till innan vi åker❤

2 kommentarer:

  1. Du hinner köpa nån vecka till jul, men visst går tiden fort, för fort.
    Vet man bara någorlunda vad som önskas är det lättare. Sött foto med två händer.
    Må så gott från Österlen/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja fast jag hade velat vara klar så jag slapp den stressen ;-) Men det lööööser sig haha

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥