fredag 1 december 2017

JULINSPO

//REKLAM FÖR CLAS OHLSON//

Jag lovade ju lite julinspiration meeen sen va det några som tog slut på internet så jag fick skjuta på det... Nu sover Lillebror gott efter en tur på Maxi och Tuva sitter och bygger lego och vi lyssnar på julmusik så nu har jag tid☺ Jag har sett i reklambladet att Clas Ohlson har mycket julfint♥


En batteridriven dörrkrans är ju smart, ingen jul utan dörrkrans haha
En marschallhållare att ha både marschaller och blommor i.
Snyggt!!
Ni vet ju att jag är svag för ljusslingor på batteri nu... Här finns ljusslinga i olika storlekar
En slinga med klara julkulor
Hur mysigt? Ett spegelhus att ställa i fönstret eller på ett bord eller var man nu vill ha det.
Men detta hörni! Här har ni världens bästa uppfinning jag skojar inte! Jag köpte en sån förra året för min stora julstjärna som jag har i köksfönstret var totalt omöjlig att få rak men denna lilla manick hjälpte mig☺
En metallstjärna på kampanjpris just nu och så finns den i olika färger.
Där finns inte bara belysning, där finns en och annan TOMTE med
Något som hör tid är ju doftljus jag älskar det i alla fall♥
En fin glaskupa att ha på bordet eller i fönstret.
 
Kikar du in här så hittar du allt som har med julen att göra, julbelysning, vanliga ljusstakar, slingor, pynt och dekorationer, dukning, presentinslagning, julgranar mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥