tisdag 19 december 2017

HEJ HEJ

Äntligen har jag satt mig uppe vid datorn och ska ta tag i att tömma kameran och fixa in mina kort i framkallamappen för att kameran ska vara tom till jul☺ Lillebror kommer ju sova ett par timmar nu så jag har lagt i hårfärg och fixat kaffe. Nästa projekt är att skaffa mig en laptop men jag är så trög på att lära mig nya saker så det bär emot, det är därför det tagit så lång tid haha. Jag gillar den stationära som jag fick av min bror för en herrans massa år sen! Jag är bara rädd att den ger upp när som helst....
Haha hittade denna bilden på Tuva som ville spela fotboll som Max... Slutet på september och hon ville fortfarande inte ha kläder på sig.

Ikväll ska jag (och Lillebror) till jobbet på lite julavslutning, vi ska spela julklappsspelet och äta gott. Det ska bli mysigt att träffa alla igen.

1 kommentar:

  1. Vilken kul bild på Tuva, varför har barn en förmåga att ta på skor på fel ben? så och mitt ena barnbarn, haha. Hur som helst så är det en riktigt charmig bild.
    Ha det så trevligt på julfesten. Från Österlen/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥