torsdag 28 december 2017

EN TUR TILL STAN

När jag vaknade var jag alldeles öm längs revbenen och efter ett tag kom jag på vad det var - träningsvärk! Haha det var ett tag sen😂

Idag var det ju dags för Max att umgås på tu man hand med sin förvirrade mamma. Vi åkte till Växjö för vi skulle bland annat köpa en ny gps till hunden. Vi började med att åka till Jaktia för att sen köra till en blomsteraffär där jag hade presentkort som går ut på söndag. Max tyckre det va lite roligt innan jag hittade blomsteraffären för jag gick och letade och letade och frågade till sist va den låg och då hade han sagt flera gånger att han sett affären men det hörde inte jag. Det fanns så mycket fint men jag köpte såklart en orkidé, jag ääälskar orkidéer.
Sen va vi uppe en sväng på Grand Samarkand och avslutade på Media Markt.
Nu har vi bytt barn så Thea har kommit hem och Max sover hos en kompis. Men imorn vill jag minsann ha de hemma samtidigt! Det är ju faktiskt fredagsmys och inte vilket som helst utan det sista detta året!

2 kommentarer:

  1. 😂 du e ju lika irrevirrad som jag 😘 nog därför du är en av mina bästa vänner ❤ love you

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men fasen, jag ska inte va i stan jag ska va på landet haha

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥