onsdag 27 december 2017

1A TRÄNINGEN GJORD

Denna dagen började med sovmorgon och om det blir sovmorgon eller inte beror mest på Tuva när hon vaknar. När vi väl blev färdiga så gick vi ut allihop, de stora va hos grannen, mannen fixade med firmabilen och jag gick en runda med de små. Jag hade med mig dubbelvagnen för Tuva tog cykeln och jag vet ju hur det blir med det där ibland... Vi ställde den vid kanten efter ett tag så hoppade hon i vagnen och vi gick till hästarna ett par kilometer bort. Skönt med både luft och att komma ut och röra på mig. Jag letade fram Olgas träningsbok för nyblivna mammor så jag läste lite i den och idag tränade jag första passet i den. Nu vill jag komma i mina byxor!! Om inte annat vill jag stärka mina magmuskler. Jag ska försöka träna lite varannan dag iallafall.
Igårkväll va vänner här och käkade tacos och pratade lite om nyår. Snart ny månad igen + nytt år.... Stoppa tiden!!

1 kommentar:

  1. Du är flitig till att börja träna redan, men det är perfekt med promenader med vagnen. Just nu är det ju jättefint väder, den första vintergäcken är kommen på Österlen, är det inte tidigt?
    Jättefint foto på dig och Tuva.
    Må så gott från/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥