tisdag 22 augusti 2017

NU DRAR ALLT IGÅNG! Å EN TREVLIG ÖVERRASKNING

Morn😊 Nu är den riktiga vardagen igång med skola och allt igen. Nu är det både fotbollsträning och gymnastik igen. Herrejisses Thea började 6an och Max 4an. Så stora de är!! Jag frågade dom om det kanske är jag som börjar bli gammal😉

När jag lämnat barn ska jag och ta några rör med blodprover till njurdoktorn. Tycker inte om det där med blod och nålar alltså.....

Åh, igår när jag kom hem fick jag en överraskning, glossyboxen låg på bänken! Den va en hel vecka tidigare än vad jag brukar få den!!
Denna gången låg värdet på grejerna i boxen på ca 700:-. Allt i sådan size man köper.
Bara pincetten kostar 250:- i butik. Ansiktsmasken ska jag testa på söndag.

Dags att väcka barn och göra mig redo för både vårdcentralen och ett speciellt möte om några timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥