måndag 28 augusti 2017

LITE SLITEN MEN GLAD

Oh my... Klockan ringde 04.38 och jag somnade 3..... Sov någon timme fram till 00.44 med men sen låg jag vaken. Jag känner mig lite vimmelkantig men det ska nog gå bra😉 Jag har kort dag idag men jag ska köra en bit sen för jag ska fixa en överraskning idag😀 Meningen var att jag skulle gjort det på fredag men fick besked om att det gick både igår och idag så idag ska det bli av.
Så här glad va Max efter fotbollen igår 1: de vann 2: han fick välja var vi skulle äta efteråt. Det kom ett par rejäla regnskurar under matchen och jag stressade som vanligt innan vi kom iväg så jag glömde paraply. Sen började det åska och då bröt de första halvlek men de tog igen det på andra. Mat blev det på Sibylla. Jag gillar inte deras pommes.... Men men, nu fick Max välja så då fick jag stå ut. Det hade ju varit trevligare på IKEA kanske😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥