fredag 25 augusti 2017

DET BÄSTA FÖR DIN HUD

Phu, det här med skönhetsprodukter är en djungel, inte sant? Har ni några favoriter? Jag är noga med mina ansiktsrutiner morgon och kväll men nu börjar serumet ta slut och då är jag sugen på att prova något nytt + att jag skulle vilja ha någon ansiktsmask. Jag satt och surfade runt och hamnade på denna sidan med massor av olika produkter. Någon av er som använder Dermalogica?  Jag har läst massa om dom att det ska vara bra men jag har aldrig testat själv.

Jag hittade ett serum som jag tänkte testa.
En fuktkräm sitter ju fint!
Denna masken hade vunnit pris, det stod att den är som ett glas vatten för huden och det går att sova med denna ett par ggr i veckan för bästa effekt. Såndana masker gillar jag!
Dermalogicas Rolls Royce produkt! Det lät ju spännande. En kur på 5v rekommenderades då den kommer i 10ml x 5.

Det fanns verkligen hur många produkter som helst att välja på! Kolla in alla produkter från dermalogica det är mycket att välja på. Jag läste att jag kan mejla dom och få hjälp med vilka produkter som jag ska välja och det är ju toppen för jag känner mig som en förvirrad höna.

Så här står det om Dermalogica:
Dermalogica är utvecklat med hänsyn till det stressade, moderna liv många lever och de konsekvenser det har för huden. Dermalogica har skapat en revolution inom hudvård och används av såväl celebriteter i Hollywood som professionella inom hudvård.  Här finns inga tidskrävande hudvårdsrutiner eller produkter i påkostade förpackningar. Visionen är i stället intelligenta produkter till intelligenta användare.
Grundaren Jane ville skapa en hudvårdsserie utan komedogena ingredienser; sådana täpper till huden och framkallar därmed pormaskar. Produkterna är därför fria från tilltäppande mineraloljor, de innehåller inte heller allergiframkallande lanolin, irriterande artificiella färg- och parfymämnen eller uttorkande alkohol. De aktiva ingredienserna i hudvård från Dermalogica består bland annat av naturliga eteriska oljor och extrakt. Grön lera och citronmeliss verkar renande och lugnande. Riskomplex, mjölksyra, salicyl- och fruktsyra har en exfolierande effekt på huden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥