tisdag 29 augusti 2017

BEVILJAD

Hittade en söt bild från förra året❤ Snart åker tomten fram igen och den är älskad😉

Go kväll, sitter här med massa sammandragningar. Igår och idag har jag haft ganska ont i magen när jag kommit hem efter jobbet. Igår bar jag nog barn lite för mycket... Idag kom brev från försäkringskassan att om jag vill får jag gå hem från jobbet nästa vecka men jag är ju inte så sugen på det..... Jag ska försöka jobba några veckor till. Går det inte så går det ju inte - såklart, men jag ska försöka iallafall. Imorn ska jag ju upp till njurdoktorn och då får jag se vad mina prover och blodtrycket säger. Det känns ändå skönt att veta att jag blev beviljad så jag kan gå hem när jag vill.

Tuva är för rolig, när vi läst klart kvällsboken så säger hon mamma du ska säga God natt, jag älskar dig. När jag sagt det så dröjde det ett par sekunder sen säger hon mamma, du är för gullig❤ Hon kommer alltid och kramas och säger att hon älskar oss. Men hon ser ju hur vi gör!

Nehe, nu börjar strax fuskbyggarna😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥