söndag 30 juli 2017

ULLARED

Imorse mötte jag upp pappas sambo vid 8 så gasade vi vidare mot Ullared❤ Första stoppet blev en fika i Smålandsstenar och en jättegod räkmacka.
Sen körde vi vidare och då började hon prata om något försäljningsrekord i veckan. Då blev jag nervös över hur mycket folk där skulle vara.....

Där var mycket folk... de strömmade in när vi kom men det var inga köer in. Vi tog barnkläder först och bebisen fick några bodys och byxor med. Jag måste säga att jag blev väldigt nöjd över dagens inköp😊 Det gick på några tusen och jag köpte rakblad, fotoalbum och bodylotion till mig själv. Å så babyfoot då som jag alltid gör men det får jag inte använda innan bebisen tittat ut. Jag har haft lite sammandragningar nu ett par dar men det hade jag med Tuva med ganska länge.
När vi hade betalat och skulle ut så delade de ut regnponcho och det förstod vi ju ganska snabbt varför.... Jisses så mörk himlen var och det spöregnade ju!! Det var stora vattenpölar och mitt sällskap blev dyngsur om fötterna...
Så jäkla nöjd!! Fick med mig lite födelsedagspresenter med. Å så träffade jag en gammal klasskompis😊 Hörde nån säga mitt namn och så såg jag henne och familjen. Kul, för det var inte igår precis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥