onsdag 12 juli 2017

HALMSTAD ÄVENTYRSLAND

Igår packade vi ju in oss i bilen, jag och 5 barn som mötte upp kusinen med ett par barn och så åkte vi till Halmstad Äventyrsland. Det uppskattades😊 
 Vi hade några väskor med oss så en skrinda fick vi hyra och sen kunde barnen gå loss på attraktionerna. Först va det hoppborgar för de låg precis vid toaletterna som blev första stoppet haha.
 Här tillbringade jag en heeeel del tid!! Det fanns bara typ 3 karuseller som Tuva fick åka och där fick alla åka så när inte något av barnen åkte med henne så gjorde jag. Alla färgerna på hästarna skulle ju ridas på😉
 Efter nån timme va vi nere på badlandet och det va tempererat till 23° i vattnet, huuu va kallt. Men vi åkte vattenrutschkanor som är lillfrökens favorit😊 Så jag har minsann badat i år😉 Sen kom apan och underhöll oss.
 Vi sjöng Klappa händerna när du är riktigt glad med honom.
 De stora barnen hade fullt upp med sitt så jag och Tuva gick på upptäcktsfärd. Vi hittade lite alla möjliga djur. Hon ville rida på krokodilen med men det fick hon inte...
Vi åkte "båt" i rännan och hamnade i smurflandet.
 Vi tittade in i de små husen och i ett hus hamnade vi i tomtens verkstad.
Dinosaurielandet kollade vi bara in på håll.
Barnen hade ju så mycket att göra så de hade ju inte tid att äta... De kom på snabbfika ett par gånger så tillslut fick vi säga att nu va det slut, nu ska vi äta innan vi åker hem! Så då packade vi in allt i bilarna och så tog vi Burger King som låg utanför. Annars hade vi nog aldrig kommit hem...

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥