torsdag 20 april 2017

DAGEN KOMMER BLI SEG

Hujedamej vilken natt.... Jag sov mellan 23-24 och somnade jag halv 4 igen och klockan ringde 5.15.... Fast då vaknade jag till en gång under sista sömnen ändå. Tuva sover ju numera i sin stora säng hela natten, hon vägrar lämna den vilket är bra men det betyder ju att hon sover inne i sitt rum med. Nu är det ju bara ett valv in till hennes rum från oss men ändå, vill hon ha napp eller välling så får vi upp och springa, innan va det bara att sträcka ut handen😉 Men inatt har hon pratat otroligt mycket i sömnen med och jag vaknar för minsta lilla ljud så ikväll ska öronproppar i!! Men jag har tur för jag kan sova på min middagsrast, det brukar jag göra.

Igår när jag satt ute, shit vilket härligt väder, så hörde jag hur det började banka och borra andra sidan häcken.
Det va kyrkfolket som satte upp en skylt, lite snett framför vår fast på andra sidan så nu tycker de nog att vi ska ta ner vår för dom har inga barn hos sig så de måste satt upp skylten åt oss😉 Men vi ska ta ner vår, det räcker ju med en.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥