fredag 24 februari 2017

DÅ ÄR MARKEN VIT IGEN

Då är marken vit och täckt av snö...igen. Mysigt men när vi går in i mars vill jag ha vår med lite sol, lite mer plusgrader och några blommor i trädgården☺

Igår var jag en snabbis i Vxö med ett barn och när vi alla var hemma igen så kom pappa och hans sambo och lånade ett barn.
Idag är mannen och barnen lediga så då ska de iväg på utflykt.

Åh, jag lovade ju att visa innehållet i min Glossybox☺
 Parfymen luktar sååååå gott :-) Himla tur det när vi fick en full size😉 Lermasken ska jag testa på söndag kväll.
Ett läppbalsam som har fin färg och luktar så jäkla gott! Det va en liten tjej som la beslag på det direkt och har petat ner sitt lilla finger i det. Sugen på en egen box? Klicka --> Glossybox 
Alltid spännande när de ligger i sådan när jag kommer hem😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥