onsdag 25 januari 2017

VINST I VI I FEMMAN OCH GLOSSYBOX

GRATTIS till Klöxhultsskolan 5B som gick vidare i Vi i Femman❤ Så himla himla roligt!! Thea är superglad för det innebär att hon kan åka med dit de tävlar nästa gång, hon va lite bekymrad över att hon missade igår😉

Igår natt sov jag inte en hel timme sammanhängande på hela natten och nu när jag får sova så kan jag inte..... Typiskt! Klockan ringer ju tiiidigt idag...
Min jobbarkompis fick sms igår att hennes Glossybox skulle komma idag, jag blev ivrig och kollade telefonen men nä inget sms. Gissa om jag blev förvånad när jag kom hem och boxen redan låg i lådan😀
 En marmorbox.
Fint inslaget och fina grejer i. Är du sugen på en egen Glossybox så klicka bara på länken☺ Ni ska få se innehållet senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥