torsdag 5 januari 2017

TORSDAG

Här har vi inte gjort ett skit idag, ungefär. Vi va på jobbet i förmiddags för jag behövde jackan som hängde där, den använder jag även vid jakten så det va ju bara att hämta hem om jag inte ska frysa i helgen😉 Tuva va nyfiken på att träffa barnen och hon lyckades ju somna 2 minuter innan vi va framme. När jag väckte henne så spärrade hon upp ögonen och sa "jag vill se alla barnen" haha.

Jag va sååå sugen på kaffe, choklad och korsord men den lilla skiten vägrade ju sova... Det slutade med att vi bägge 2 somnade till Pettsson och Findus tio i 4 och det va ju lite sent.... Fick hem min bil idag så när mannen kom hem åkte jag och handlade och så köpte jag hö, halm och  spån till kaninerna så flyttade jag in de i källaren nu när det är så kallt.
Bamse (den bruna) är väldigt sällskapssjuk och är inga problem att fånga, han kommer fram själv, det är värre med den vita...
Vi får springa upp och ner nu när Tuva va med och boade till dom, det va ju jättekul att ha kaniner i källaren som hon kan klappa och hålla mest hela tiden❤

Så skönt att det är röd fredag imorn för då är alla 3 hemma. Å det är ju sååååå kallt, jag som ska ut och springa imorn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥