torsdag 26 januari 2017

LITE EGO-FIX

Här hemma råder lite själv-fixning. Jag har målat naglarna, drog bort det gamla lacket igår och mina naglar har vuxit en hel del☺ Men jag måste måla dom för att inte bita... Färgade ögonbrynen och snart ska jag in och skrubba mig i duschen. Sova med nattmasken med. Efter jobbet fixade jag lite ärenden och sen fick bilen sig en uppfräschning med, nu är den vit igen haha.
Nu har jag bara en dag kvar på min långa jobbvecka och imorn jobbar jag näst sist på stället denna veckan. Nästa gång det är denna veckan så stänger jag istället. Jag trivs jättebra på jobbet men det är inte så mycket tid hemma på kvällarna. Men nu när schemat är omgjort så är det inte lika sent på måndagen längre. Jag hinner mer än hem och just bara vända innan jag ska till hundkursen igen.

Men imorn är det fredag och det ska bli så himla skönt och landa i soffan imornkväll och bara veta att det är helg! Men denna helgen kommer verkligen försvinna i ett nafs. Det blir ju lite så när man inte är hemma....

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt med helg! Jag har tre dagars ledighet framför mig så jag njuter!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥