fredag 2 december 2016

KLASSTRÄFF

Igår stod vi i skolköket och väntade på att glöggen skulle värmas upp till alla föräldrar och barn i Max klass.

Vi hade adventsmys med Max klass och vi va 3 klassföräldrar som fixade. Himla trevligt men nu kan vi bocka av det med!

Vi va ute i väldigt god tid då vi lämnade Thea på gymnastiken först. Jag har pratat om att tvätta bilen nu ett tag då den verkligen va i behov av lite omsorg men så hade jag vit jacka så det fick bli automaten. Så fort det finns ett par minuter ledigt så hinner jag trycka in något att göra, tidsoptimist! Men när vi sitter i tvätten så inser jag ju att jag glömt gryta och slev till glöggen!! Tackar att det finns klasskompisar som finns i byn så vi kunde åka och låna😉

Nu är det freeeedag!! Ena barnet ska sova hos kompis, andra ska va med kompis i eftermiddag. Jag har ett par ärenden som ska fixas efter jobbet. Så vi har att göra😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥