måndag 12 december 2016

DET BRINNER I KNUTARNA

Denna fina bukett fick vi av vännerna i helgen😊

Go kväll! Hoppas att ni har det bra i kylan, här är det -5 och jag tyckte det va lite kyligt innan idag. Nu börjar jag få lite småpanik med julklapparna för Thea och Max, jag vet vad jag vill köpa till Thea men vet inte om jag får till det i julklapp, det kanske få bli födelsedagspresent istället... Max är ju med krånglig, jag har hittat en sak han både behöver och önskar sig så den är klar men jag behöver något meeeer! Svårt de där. Jag börjar känna att det brinner i knutarna.

Jag satt och kollade på lite jul och nyårskläder till oss så jag hoppas det jag köpt passar. Hittade dessa gulliga kläderna med, de fanns här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥