lördag 31 december 2016

ÅRETS SISTA DAG

God morgon såhär sista dagen på detta året☺ Lite sovmorgon, kaffe och smoothie fick starta denna morgon.
Det är min enda nyårsgrej, att jag ska äta mer grönt nästa år😉

Igår efter jobbet så packade vi in oss i bilen och körde till Lönsboda. Egentligen skulle vi åkt till Tingsryd men det hände oförutsedda grejer med vännerna så just då hade de ingen bil så vi bestämde att vi skulle bada i Lönsboda istället. Vi kom fram 1 minut i 2 och då säger en på parkeringen Ni ska inte bada väl, för de stänger 2.... Jaha, hem till vännerna och tänka om, jag körde ner mannen och 2 av barnen till Olofströms badhus och sen tillbaks och hämtade vännerna så badade vi där istället. Men då va barnpoolen avstängd.... Men Tuva gjorde det ju inget för jag vet var hon a l l t i d håller till i ett badhus, finns där en vattenrutchkana så finns Tuva där!! Jag vet inte hur många gånger vi åkte i den, vi höll till på de där kvadratmeterna större tiden, hon och jag. Men alla va nöjda och glada☺
När vi va färdigbadade så kom pappan i familjen och mötte upp oss i Olofström så åkte vi och åt pizza.
Det va gigantiska pizzor, jag delade med G men jag va mätt efter halva den här... En grekisk pizza som va sååå god.

Vi kom hem lagom till läggdags så det va bara att bära in Tuva som sov som en stock inatt. De andra 2 sover fortfarande😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥