onsdag 2 november 2016

VÅR EFTERMIDDAG OCH ETT TIPS

När jag slutat idag så hämtade jag hem Thea och grannsonen från fritids och Tuva från förskolan. Vi åkte hem och gjorde våfflor för att sedan bege oss in och hämta Max som varit i ishallen och som skulle vidare till frisören. 2 pokemonspelande barn roade sig under tiden och vi hade tur som blev färdiga samtidigt för sen skulle vi vidare och sälja de sista jultidningarna.
Jag har precis suttit och skickat in beställningarna av jultidningarna och bägge 2 var nöjda med sina premier. Nu väntar de med spänning på sina grejer och att få lämna ut sina tidningar.
Jag har sorterat alla mina kort jag fick förra veckan, både i dagsordning men även under de 3 (!!) åren som jag framkallat ifrån... Ändå såg jag att jag missat typ 70 kort som jag måste framkalla innan allt kan bli komplett. Så den beställningen skickas just nu. Så seeeeen ska jag sitta varje kväll och få in minst en månads kort i allas album för tar jag lite i taget så blir det gjort och inte alls lika tungt lass på axlarna☺

Jag såg att Här har de 20% på alla jackor och kappor veckan ut och det gäller även märkesjackorna.
Går du in där annars kan du få 20% rabatt på din bestälning med koden 345445 och det gäller med veckan ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥