söndag 20 november 2016

NU HAR VI FÅTT ENDEL GJORT

Nu ligger vi nerbäddade i det "ny-gamla" sovrummet :-) Igår när vi kom hem så va både listerna målade och möblerna flyttade. Idag satte vi upp gardinerna och sen har julstjärnorna kommit på plats så det är himla mysigt. Jag är sååå himlans nöjd med rummet, ska bara hitta en annan lampa med.
 Hyllan i köket åkte upp ikväll med med en lysande jultavla.
Visst är den fin? Jag ska testa lite olika grejer imorn för att få fint på hyllan.

Idag har vi varit runt och levererat jultidningar och fikat. Först hos mamma, sen hos min ena bror och sen hos pappa. Max och mannen va ute i skogen och släppte Jäger och han är riktigt duktig på att driva rådjur. Han har fattar galoppen och vet precis vad han ska göra :-)

Mer då? Jag avslutade veckan med vab (jobbade 1 dag förra veckan) och jag ska börja veckan med vab. Fast det är inte samma barn... Sen hoppas jag att jag är färdigvabbad för i år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥