måndag 7 november 2016

JULFEELING♥

Nu är det ju bara för mysigt med detta mörker och massa tända ljus♥ Igår plockade jag fram lyktorna och satte ut på trappen och när mörkret kom så tände jag alla 3. Älskar´t. Jag har fått sån julfeeling så nu bara längtar jag tills jag varit i Ullared för dagen efter ska jag pynta!! Pratade med en förälder som varit i Ullared igår och när jag fick höra om allt julpynt så längtar jag ju ännu mer och då skulle jag helst varit i Ullared typ idag så jag kunde få ordning. Det är ju sååå mysigt och så är tiden så kort så jag vill ju kunna njuta av stämningen fullt ut☺
Än så länge får jag njuta av tända ljus.

Nu ska jag fila lite på ett inlägg om lite festkläder, det kommer upp så snart jag är klar☺


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥