lördag 8 oktober 2016

VÅR LÖRDAG MED LITE JULSAKER♥

Har ni haft en bra dag? Jag och tjejerna har varit i Ljungby på badhuset, såå nöjda de var efteråt♥ Vi åkte dit med min kusin och hennes barn så de har åkt vattenrutschkanor för fullt! Åka mer, åka igen hörde jag så fort jag och Tuva kom ner. Efter ett par timmar åkte vi vidare till Mc Donalds och käkade. Sen bort till Dollarstore för jag har aldrig varit där men var nyfiken. Så mycket fint där va, och billigt ;-) Jag köpte en jättefin tavla/ram så jag ska sätta upp lite bröllopsfoton sen så ni ska få se. Å så köpte jag 2 julljusstakar till Thea och Max rum, julsakerna va uppe och där fanns jättefina stooora tomtar :-)

Nu efter badhuset upptäckte jag att det är dags att köpa nya schampo och balsam så nu har jag suttit och kollat. Min blåa sort fanns inte i 1Liters denna gången men det gjorde K-Pack men sen funderade jag på om jag ska köra på redken ett tag. Båda är ju bra. Å mycket billigare HÄR Hur som så är det dags att fylla på.


Jag såg  HÄR att de börjat sin rea med upp till 50% och sen fanns det ett erbjudande med 40% på din dyraste vara om du är ny kund☺ Jag ska allt kolla in rean, det skulle vara på höstkläderna....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥