söndag 11 september 2016

VÄNNER OCH LITE KLIPP

Igår hade vi vänner här och åt tacopaj, broccolipaj, lite olika baguetter och kräftor. Himla trevligt och gott :-)
När de kom fick vi ett "krukbröd", det har jag aldrig sett innan :-)
Vi va typ 2st som delade på en form med kräftor, de andra åt kanske en var ;-)

Sen åkte G's frisörlåda fram och jag satte mig på en stol.
Detta är efter första omgången då ett par cm hade åkt av. Sen klippte hon Tuvas lugg och körde igenom mannens hår med. Sen pratade vi lite om mitt hår och det slutade med att jag satte mig igen
Denna gången klippte hon lite mer..... ;-)

Idag är en fullbokad dag så nu har jag träningskläder på för att ens hinna få till träningen. Så jag ska hoppa upp och köra intervaller på bandet nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥