söndag 11 september 2016

ÖNSKAR EN HJÄLPANDE HAND IBLAND

Helt sjukt att lägga sig 20.45 men vi är heelt slut! Vi är inga kvällsmänniskor någon av oss (tack och lov) men vissa dagar är vi tröttare än andra. Jag trodde ju Max spelade sina matcher efter varann idag men de hade vila under en annan match så vi va hemma typ en timme senare än jag räknat med. Det är många far- och mormödrar med och tittar på sina barnbarn eller kör dom. Ibland har jag funderat på att annonsera efter en extramormor till barnen, tänk va skönt att haft en hjälpande hand som märker när det är stressigt och kunde tänka sig att köra barn till en träning eller hjälpa till med något annat. Någon som engagerar sig. Pappa och hans sambo bor ju ändå några mil iväg så där kan jag ju inte ringa en halvtimme innan. Jag hade önskat att polskan kom tillbaka men nu är ju tantan på hem så det kommer ju aldrig ske :-( Men hon sa förra sommaren att hon kände sig som en mormor till Tuva haha. Jag kanske skulle fråga om hon vill bo i lekstugan ;-)
Visade jag mina ljus jag beställt? Fasen va jag längtar till julen :-) Inte själva julafton men slutet på november när jag kan börja julpynta!! Nu är det ju ändå så mörkt om kvällarna. Älskar alla ljus och belysningen i fönsterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥