måndag 12 september 2016

MMMM OST! Å VÄRLDENS SÖTASTE UTSIKT

 Äntligen kom mina ostar fram, som jag längtat ;-) De har varit påväg fram sen i fredags men jag har prioriterat sängen först. Idag kunde jag bara inte låta bli!
De här två alltså!! Jag fotade med kameran men vet inte hur jag får över bilderna till telefonen via wifi och kunde inte koppla in kameran till paddan heller så det fick bli så här. Det är mor och barn och de är här i stort sett varje dag. Idag har de varit hör både morgon och kväll och nu ikväll va kidet sååå busigt. Den skuttade rundor och sparkade bakut och busade med sin mamma och tyckte livet va allmänt toppen. Jag skulle filmat men vi blev stående och bara tittade haha. Från början hade hon 2 bebisar men den andra försvann ganska tidigt :-( Det är så kul att ha de här och att de verkar bo så nära. Vi har alltid något att titta på när vi borstar tänderna :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥