torsdag 15 september 2016

KATTFIGHT

Inatt vaknade jag av ett jäkla levande här ute, tände ytterlampan och på trappan stod bägge våra katter inträngda av en stor katt som inte bor här inärheten. Diesel stod redo att försvara henne och lillekissen men jag körde bort katten och tog in våra.
Tuva har vaknat ett par ggr och haft fötterna i spjälorna så jag har varit uppe några ggr för det. Ikväll blir en tidig kväll haha.
Gårdagens mellanmål och snacks.

Igår va jag och barnens pappa på ett möte i stan, alltså..... Faktiskt ett helt meningslöst möte. Jag frågade varför vi va där haha. Jag trodde det skulle handla om en sak men det visade sig att det mötet är om några veckor. Nä, denna tiden som vi hade avsatt hade de kunnat använda till någon som verkligen behövde den! Ett samtal hade de kunnat offra och hört om vi ville/behövde komma. Jag ska föreslå dom att de ringer och hör med andra som ska komma på samma möte, för endel kan jag tänka mig behöver det här mötet, men vi va inte en av dom. Det va vi rätt överens om ;-) Ska träffa dom igen om 2v så då ska jag säga det. För det här kändes bara onödigt att ta ledigt och åka på!

Nepp, dags att göra oss färdiga, denna morgon har mest känts som kaos då jag letat efter anställningsbevis och annat papper. Hatar papper!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥