torsdag 22 september 2016

FULLT UPP OCH LITE JULKÄNSLA

Tiden flyger ifrån mig! Idag jobbar jag till 20 för vi ska ha föräldramöte så det innebär att jag missar föräldrarmötet i Max klass. Men jag ska hem en sväng mellan jag slutat och mötet för vi måste få hem bilen från verkstan. Å då hinner jag pussa på 2 av barnen iallafall för ett har aktivitet. 
Det har varit långa dagar denna veckan och mycket att göra så ibland tror jag att det är tisdag..... Det ska bli väldigt skönt och välbehövligt med helg kan jag ju säga! Fast jag jobba länge imorn med. 
 Igår kom mina juleljus :-) Jag testade dom och det va sååå mysigt sken!!
 Det blev en ljusslinga med
Jag ska fundera på vad jag ska ha för skål eller lykta till den. Kanske får åka till ullared snart ;-) Köpa tomtar och ljus haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥