torsdag 1 september 2016

BLOD, STEGRÄKNING OCH TRÄNING

Vilken dag! När jag körde hem så tänkte jag nu vill jag inte se mer blod idag! Men så hörde Linus av sig när jag hade handlat och undrade om vi hade sårtvätt. Är det du eller Tuva som slagit sig? Frågade jag men svaret blev det får du se när du kommer hem. Å, men tack för den! När jag öppnar dörren hör jag Tuva säga Tuva blod till mig. Då har hon fått en grej i huvudet så det gick hål och det blöder ju inte lite när det går hål i huvudet.

Annars har jag ju gått in för mina steg.... Gick rundan 2ggr på rasten sen avslutade jag med 8km på bandet nu ikväll.
 Jag har gått 26000 steg idag.  En vanlig jobbdag går jag 12000 bara på jobbet. Jag ska gå tills på söndag sen får det va bra ;-) Så imornbitti när vi har sovmorgon så ska jag ställa klockan så jag hinner gå 30min. Imorn är det jag som stänger så jag vet ju inte riktigt hur länge jag jobbar så jag tänkte att jag får passa på att röra mig på morgonen.
Haha jag köpte de här och när jag kommer hem så visar mannen mig en artikel om larver. Men det fanns inga i detta paketet ;-) De va riktigt gott, jag tycker det är mest havregryn i dom annars men inte i denna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥