lördag 20 augusti 2016

VÅR LÖRDAG

Det känns som att vi hunnit med en hel del idag, jag drog igång med att städa så fort jag druckit upp mitt kaffe imorse sen hade vi frukostpaus innan jag fortsatte. Mannen och Tuva va på tippen. När jag va klar så åkte jag och Tuva till pappa och hans sambo. Å Tico förstås, han och Tuva är ju superbra kompisar :-)
Pappas sambo va i ullared igår så jag bad henne köpa lite kläder till Tuva så det hämtade jag idag. Jättesöta kläder :-)
Sen plockade vi upp Linus och åkte in till Home By Sweden och köpte present till Linus syster som fyllt år.
När vi kom hem så va vi ute och donade en stund. Det finns ju halvmogna tomater som länsas innan de hinner bli röda... Vi kelade med kaninerna.
Hoppade studsmatta. Snart blir det vildsvin till middag innan mannen och en kompis ska ut och passa bock. Jag och Tuva ska ha lördagsmys :-)
Jag känner mig rätt trött så Pippi/Emil och lite lördagsgodis blir bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥