söndag 7 augusti 2016

TRÄNING O URVUXNA KLÄDER

Äntligen är fotbollsträningen igång igen, eller, den börjar ikväll ;-) Så jag ska ta och springa min runda inne i byn under tiden träningen är. Träningen varar i 75 min så jag hinner både träna själv och titta - perfekt!

Idag insåg jag hur mycket barnen vuxit i sommar.... Sen behöver alla nya vinterkläder och skor. Jag hittade ett bra erbjudande på nätet innan så idag hittade jag vinterjackor till 2 av 3 iallafall :-)
Nu har de gröna tomaterna börjat gå lite mot orange men de här svarta är ju svarta hela tiden så jag vet inte riktigt när de är färdiga. Men när de gröna blev orange så utbrast Tuva lyckligt "äpple" och drog av dom... De hade ju precis plockat äpple hos grannarna haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥