onsdag 17 augusti 2016

SPRUNGIT EN KVÄLLSRUNDA

Nu har jag varit ute och sprungit 8km med Maister, det fick riktigt bra :-) Vi hade bra tempo och nångång fick han upp ett spår så då sprang vi som fan!

Det sitter uppe en skylt att de är ute och jagar efter vårt och när jag va ute och stängde vid hönorna så stod det en bock där haha. Nu kanske jag saboterade för honom när han gömde sig för jägarna....

Idag har vi suttit inne hela dagen så det va riktigt skönt att komma ut och springa :-) Men hjärnan gick ju på högvarv! Grannarna hörde av sig och undrade om barnen varit inne på deras trädgård vilket är stört omöjligt för de är inte här. Då har någon varit där inne och raddat upp fotbollarna prydligt utanför ingången.... Jag sparkade ju ner en flat sten så stor som ett barns handflata från trappan, precis vid dörren, det tog jag ju för givet att Tuva lagt den där. Men det kanske inte är hon som gjort det.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥