torsdag 25 augusti 2016

GO KVÄLL

Ikväll hann jag hemom innan jag skulle iväg och hämta först Max hos en kompis en bit iväg och sen Thea efter första gymnastikpasset. Skönt och komma hem och få träffa Tuva med innan hon ska sova. Men nu är det snaaart helg! En tidig dag imorn :-)
Jag såg tydligen sammanbiten ut imorse när jag kom till jobbet....
Så kan jag nog sett ut ikväll när jag betalade räkningarna haha. Men fan va skönt det är när alla barnen redan är vinterkittade! Vintern kan komma imorn och vi är redo ;-) Men jag har ju tur att det inte blir vinter imorn, däremot en lön till hahaha.

Nu har vi kanske kommit på vad vi ska göra i helgen, måste bara se så där är öppet ;-) Sen är det ju poolspel med och denna gången blev det på bortaplan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥