söndag 21 augusti 2016

EN DAG I SKÅNE

Idag har vi haft en heldag iväg. Vi begav oss ner till Skåne och svärföräldrarna för idag vankades det kalas för mannens syster.
 Asså denna "lilla" studsboll. Hon hoppar jämfota rätt upp vilket ser rätt kul ut, jag fick bara henne på bild när hon tog sats ;-)
Jag fick fixa mina naglar där nere för det hanns inte med imorse. Tuva vill ju ha målade naglar så hennes fixade jag. Men hon får vanligt lack på sina. Jag tar lite tjockare för annars håller det ju inte. Å nu tänkte jag sluta bita (igen) så då är det bäst att måla!!
Jag va inte beredd på att det skulle va sååå varmt idag!
Sen åkte vi vidare till Kävlinge där kalaset hölls. Lekplatsen låg precis utanför dörren och gissa om Tuva va lycklig när hon fick gunga ;-) Vi trodde ju hon skulle somna i bilen påvägen hem... Det blev nog för mycket socker så hon somnade långt senare än hon skulle.... Tur hon kan sova lite längre imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥