tisdag 16 augusti 2016

16 AUGUSTI, EN HELIG DAG

Idag jobbar jag länge och sen är det betalning för gymnastiken ikväll men jag har fått order om att skynda mig för det är ju 16 augusti och denna dagen är helig! Det är ju 1a dagen för bockajakten. Hemma va det folk ute tiiidigt för jag hörde hundarna va oroliga sen small det lite runt om :-)

Åh, idag ha jag låst in hönsen, jag och Tuva såg räven igår, bara ett par hundra meter hemifrån. Så Tuva gick runt igår och frågade vem som kommer för jag sa typ hundra ggr "bara inte räven kommer"....

Det märks hur vi tar till vara på eftermiddagarna mer nu när vi börjat jobba, förra terminen jobbade jag 80% och nu 100. Så fort vi kom hem så la jag ifrån mig allt och hade bara fokus på Tuva, vi cyklade och lekte i lekstugan. Tittade på en död orm och aktade hönsen för räven ;-)
Igår va det en tuff lämning för henne på morgonen men idag fick det jättebra :-)
Saknar mitt lilla hjärta men ikväll är det bara hon och jag, jag skulle tippa på att vi somnar tillsammans❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥