lördag 16 juli 2016

NY TELEFON OCH NYA SKOR

Hej hopp! Här är det fiske idag för killarna i huset, tjejerna ska hitta på något annat. Vi vet inte riktigt vad än då vi väntar på ett svar :-)

Igår ringde jag och efterlyste min mobil, för det första bad de om ursäkt att det tagit så lång tid och sen fick jag ett kostnadsförslag som jag gav mitt försäkringsbolag och de betalade ut direkt. Idag fick jag ett mejl från verkstaden som har telefonen och då skrev de det jag redan visste - att de inte lagar den utan skickar en ny MEN då gav de ett nytt kostnadsförslag på 2500:- mer än vad operatören sa.... Haha. Jag ska ringa de idag när de öppnar och höra vad som gäller. Jag vill ju bara ha en telefon!
Jag fick hem mina skor jag beställde. De här tänkte jag ha i höst på jobbet. Sen köpte jag ett par vita sneakers som redan är välanvända :-) Köpte skor till mannen med men fick byta storlek och när jag gjorde det fick han ett par skor till ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥